دنیا را جای بهتری برای زیستن کنیم (پروژه شادی عالیس)

این وبلاگ پروژه شادی و آرامش من است که در آن به تناوب به چگونگی و حل شادی ،آرامش و بهترزیستن درزندگی می پردازم.

دنیا را جای بهتری برای زیستن کنیم (پروژه شادی عالیس)

این وبلاگ پروژه شادی و آرامش من است که در آن به تناوب به چگونگی و حل شادی ،آرامش و بهترزیستن درزندگی می پردازم.

96/2/24 یکشنبه- مرض تعلل

یک کتاب خریدم به نام "یافتن زمانی برای آرامش"  سال 89

حساب کردم اگر من سالی 70 صفحه ترجمه می کردم الان تمام شده بود.ازین دست امور توی زندگی من زیاده.مثلا رمان نوجوانی که خرداد پارسال چند صفحه نوشتم و کنارش گذاشتم.اگر روزی 1 صفحه نوشته بودم الان کلا تمام شده بود...رمانی که چند ماهه قراره بنویسم ....ورزشی که باید هر روز انجام بدم...

کلا هم اول کاری پرشورم و ادامه اش شل میشم...مث همین وبلاگ.از دیروز کلی نوشتم...یهو وسطاش شل میشم.باید تمرین کنم .تمرین ادامه دادن


تامل: باید ی کاری کنم که این مرض تعلل رو کم کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
معصومه یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 18:44

نوشته هاتون بامزه و جذاب ه
به نوشتن ادامه دهید

ممنون لطفت عزیزم

آسمان دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 14:17 http://chalesheshadi.blogfa.com

سلام ،توجه و تحلیلت عالی بود.موفق باشی عزیزم

سلام-ممنون قدمتان

لیلا یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 13:00 http://leilas-happiness-project.blogfa.com/

عالیس
درمان دردت پیش منه عزیزم

بفرما جان درمان را
می شنوم با کمال میل

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.