دنیا را جای بهتری برای زیستن کنیم (پروژه شادی عالیس)

این وبلاگ پروژه شادی و آرامش من است که در آن به تناوب به چگونگی و حل شادی ،آرامش و بهترزیستن درزندگی می پردازم.

دنیا را جای بهتری برای زیستن کنیم (پروژه شادی عالیس)

این وبلاگ پروژه شادی و آرامش من است که در آن به تناوب به چگونگی و حل شادی ،آرامش و بهترزیستن درزندگی می پردازم.

شنبه 23/2/96

من بقول دوستم همیشه با این دنیای الکتریکی درگیرم. گوشی گلکسی ام سیم نمی خواند. گوشی نوکیا درش خراب است. گوشی جدیدم رابط می خواست و باز خوب بود داشتم. یک سه راهی دیروز خریدم برای وقتی که نیاز به پریز دارم همزمان برای لبتابو گوشی و ...سیم کارتهای ایرانسلم را پیدا نمی کنم.یک رم 2 گیگم دیگر باز نمی شود.باطری لبتابم خراب است و .....هر جقد سعی میکنم  اینها را به سامان برسانم نمی شود که نمی شود....

2 تا فلش دارم. گوشی سونی ال باطری اش خراب است....الان تفکیک وسایل کردم.

یکی از مواردی که به شادی من می افزاید این است که خیالم از جانب وسایل و مرتب بودن اتاقم راحت باشد و بدانم هر چیز کجا هست. هر چند این همواره میسر نیست و من همیشه چیزی دارم که ندانم کجاست.

تامل: باید منظم باشم و هر وسیله را سر جای خودش قرار بدهم تا آرامش و شادی داشته باشم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.